دومین مرد ثروتمند دنیا، در آپارتمان 37 متر مربعی زنده گی میکند

جهان Shekaib Zaheerشکیب ظهیر 08/07/2021 0 Views

 

 

شاید با نام و نشان دومین مرد ثروتمند دنیا آشنایی داشته باشید! بلی، ایلان ماسک، مردی که مدیر عامل کمپنی موتر سازی تسلا است و از شهرت جهانی برخوردار است. اما با ثروت وافرش او نا گزیر شده تا به آپارتمانی که 37 متر مربع مساحت دارد رجوع کند. ایلان ماسک خودش این مسأله را همگانی کرده است.

 

به گزارش آژانس خبری پاسبانان و به نقل از خبرگزاری “یورو نیوز فارسی”ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیر عامل کمپنی موتر سازی تسلا، از اوایل ماه جون گذشته با نقل مکان به تگزاس در یک واحد استدیو، زنده گی میکند.” این رسانه ی پُر مخاطب اروپا اعلام کرده است که مساحت این آپارتمان ۳۷ مترمربعی است و ایلان ماسک در همین آپارتمان از مدتی بدین سو مستقر شده است.”

 

خانه ایلان ماسک

 

بر بنیاد گزارش شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، ایلان ماسک مردیست که در سطح جهان، با داشتن ثروت خالص 181 میلیارد دالر، در جایگاه دوم این فهرست قرار گرفته است. در حالی که جف بزوس، بنیان گزار کمپنی بزرگ آمازون در جایگاه نخست شاخص میلیاردرهای این مجله ی اقتصادی شناخته شده است. یوروی نیوز همچنان نگاشته است که ایلان ماسک، این آپارتمان را از شرکت فضایی خصوصی اسپیس‌ ایکس(Space-X) که او خود موسس آن میباشد ، به اجاره گرفته است.

 

یورو نیوز همچنان در ادامه ی گزارش نگاشته است: “این آپارتمان که حدود ۳۷ متر مربع مساحت دارد، در بوکا چیکایِ تگزاس و در نزدیکی پایگاه ساخت موشک‌ های شرکت اسپیس‌ ایکس واقع شده است. سکونت گاه تازه دومین ثروتمند جهان یک خانه پیش‌ساخته تاشوست که توسط شرکت باکس‌ ابلBOXABL)) طراحی و عرضه شده و شامل یک اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و حمام است. قیمت این واحد آپارتمانی حدود ۵۰ هزار دالر است.”

 

ایلان ماسک سال پیش اعلام کرده بود که قصد دارد برای تامین منابع لازم برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تحت مدیریتش، ضمن کاهش بهره‌مندی خود از حاشیه سود این شرکت‌ها، سرمایه‌های منقول خود را نیز به کار گیرد. بر همین اساس، او از جون سال گذشته میلادی تا کنون شش واحد از هفت واحد مسکونی خود را ۹۷.۸۹ میلیون دالر فروخته و از این محل ۱۹.۲ میلیون دالر سود کسب کرده است.