پاسبانان-          شهباز شریف وزیر اعلی ایالت پنجاب پاکستان تأیید کرد که پولیس این ایالت توانسته است متهم اصلی قتل زینب انصاری را بازداشت کند. آقای شریف در نشست خبری که در لاهور برگزار شده بود تأکید کرد که این فرد اکنون در بازداشت پولیس است و او در اوایل ماه روان میلادی دختر 7 ساله ی را به نام زینب انصاری به قتل رسانیده بود. بر بنیاد گفته های وزیر اعلی پاکستان فرد بازداشت شده محمد عمران علی نام دارد و 24 ساله است. متهم قتل زینب انصاری گفته می شود از منطقه ی قصور بازداشت گردیده است.

زینب انصاری 7 سال سن داشت و جسد وی پس از تجاوز در منطقه ی قصور پنجاب به زباله دانی افگنده شده بود که قتل این کودک 7 ساله خشم سراسری را در پاکستان بر انگیخت. پس از این رویداد هزاران شهروندان پاکستانی به جاده ها ریختند و پولیس را در جلوگیری از وقوع چنین رویداد وحشتناک متهم کردند. خبرگزاری اسوشیتد پرس مرگ این کودک هفت ساله را از زبان مقام های پاکستان سلسله ی از قتل های زنجیره یی گفته است. گفته می شود که تا اکنون هیچ نهادی از محمد عمران که متهم اصلی این رویداد دانسته شده است نماینده گی نمی کند.  آقای شهباز شریف گفته است: پیش از آن که محمد عمران از سوی پولیس بازداشت شود، آنان دی ان ای 150 متهم به جرایم جنایی را در آزمایشگاه های آن ایالت بررسی کرده اند.

مقام های ارشد ایالت پنجاب تأکید کرده اند که متهم اصلی این رویداد به جرمش اعتراف کرده و دی ان ای وی پس از کاووش بسیار با مشخصات مجرم در محل رویداد مطابقت صد در صدی داشته است.

Developed by Nethub

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *